Carlsberg, brand de bere aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016, în contextul unei serii de investiții realizate de URBB în anul 2017, ce au vizat atât mărirea capacității de producție a fabricii din Pantelimon, cât și diversificarea portofoliului cu produse și soluții noi.
Carlsberg continuă tendința ascendentă a vânzărilor în România, marcând a doua rată anuală de creștere de două cifre obținută în ani consecutivi, după ce volumele anuale de vânzări ale Carlsberg la nivelul pieței locale s-au majorat cu 38% în 2017 în comparație cu rezultatele din 2015.
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piața din România în anul 2001, iar în prezent deține o poziție puternică pe segmentul super premium.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Portofoliul URBB include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby și Granini pe piața băuturilor răcoritoare.