Vânzările retailerului de cosmetice Avon au scăzut cu 16% în primul trimestru, de la 1,55 miliarde de dolari în urmă cu un an la 1,31 miliarde de dolari, din cauza declinului cererii în Brazilia și China, relatează MarketWatch.
Compania a înregistrat o pierdere netă de 165,9 milioane de dolari, față de 147,3 milioane de dolari în aceeași perioadă a anului 2015, scrie News.ro
Rezultatele includ costurile legate de separarea de grup a operațiunilor din Venezuela.
Avon pune în practică un plan de restructurare anunțat în ianuarie.
”Am finalizat cu succes vânzarea și separarea operațiunilor din America de Nord, am implementat o nouă structură organizațională, am stabilit măsurile pentru îndeplinirea economiilor stabilite pentru 2016 și am reconstituit board-ul companiei”, a declarat directorul general Sheri McCoy.
Acțiunile Avon sunt în scădere cu 2,3% în timpul tranzacțiilor electronice premergătoare deschiderii bursei din New Yor, dar de la începutul acestui an au urcat cu 6%, în timp ce indicele S&P 500 a avansat cu 0,4%.