Vânzările Alibaba în cadrul evenimentului Ziua Celibatarilor au crescut cu 8,5%, cel mai mic avans consemnat vreodată

Vânzările Alibaba în cadrul evenimentului Ziua Celibatarilor au crescut cu 8,5%, cel mai mic avans consemnat vreodată
scris 13 nov 2021

Alibaba Group a declarat că vânzările în timpul evenimentului său anual de cumpărături Ziua Celibatarilor au crescut cu 8,5%, cel mai mică avans consemnat vreodată, subliniind factorii negativi veniți din partea autorităților de reglementare și a lanțurilor de aprovizionare pentru firmele de tehnologie din China, transmite Reuters.

Gigantul chinez al comerțului electronic a spus că vânzările în cadrul evenimentului său de 11 zile, care s-a încheiat joi, au crescut la 540,3 miliarde de yuani (84,5 miliarde de dolari), comparativ cu o creștere de 26% anul trecut, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Securizarea muncii de la distanță CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanță

Vânzările au crescut cu două cifre în fiecare an de când Alibaba a creat evenimentul în 2009 și l-a transformat în cel mai mare festival de vânzări online din lume, depășind Cyber ​​Monday din Statele Unite.

Compania a schimbat anul trecut evenimentul într-unul care se desfășoară pe parcursul a mai multor zile.

Încetinirea creșterii a survenit pe fondul ce unei promovări mai puțin agresive a evenimentului de către Alibaba.

Cum îți aduci afacerea în online CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în online

Înainte de începerea perioadei de vânzări cu discount, analiștii au anticipat că Alibaba va raporta o creștere mică a vânzărilor în acest an, invocând încetinirea vânzărilor cu amănuntul, problemele de aprovizionare, întreruperile de curent și restricțiile legate de COVID-19.

Evenimentul, pe care Alibaba l-a extins anul trecut la 11 zile, cu cele mai bune oferte concentrate în două perioade de reduceri, 1-3 noiembrie și 11 noiembrie, a devenit un indicator urmărit îndeaproape al sentimentului consumatorilor în a doua mare economie a lumii.

În acest an, Alibaba și-a redus cifrele de vânzări și și-a prezentat inițiativele de asistență socială în ultimele ore ale Zilei Celibatarilor, marcând o schimbare de ton pentru evenimentul foarte mediatizat.

Evitând o numărătoare a tranzacțiilor, care a fost în centrul atenției în anii precedenți, Alibaba a îndemnat telespectatorii unui stream live de trei ore să facă clic pe ”apreciere” și să ajute la strângerea a 1 milion de yuani (156.359,90 dolari SUA) pentru o rezervație de elefanți de 200 de acri (81 de hectare), în sud-vestul rural al Chinei.

Gigantul comerțului electronic a atenuat campania de marketing pe fondul înăspririi reglementărilor din partea autorităților chineze, spunând că se concentrează pe creșterea durabilă în acest an.

În anii precedenți, Alibaba a promovat cererea consumatorilor chinezi pentru mașini de spălat, smartphone-uri și cosmetice, cu o prezentare a statisticilor pentru toată noaptea.

Dar anul acesta și-a folosit gala pentru a evidenția inițiative precum un program care ajută persoanele cu dizabilități să cumpere îmbrăcăminte și eforturile de a folosi ambalaje mai ecologice.

Totuși, evenimentul rămâne o atracție de top pentru milioane de comercianți și cumpărători, cu oferte spectaculoase și transmisii live care vând produse de la produse de îngrijire a pielii până la pantofi sport pe platformele Alibaba, inclusiv pe platformele sale Taobao și Tmall.

Alibaba a spus că aproape 400 de mărci, inclusiv Apple și L'Oreal, au înregistrat vânzări de peste 15 milioane de dolari fiecare până joi la mijlocul zilei.

Evenimentul de cumpărături vine după un an de înăsprire a reglementărilor din partea autorităților chineze din mai multe industrii, timp în care Alibaba a fost o țintă frecventă. Gigantul comerțului electronic a fost amendat în aprilie cu 2,8 miliarde de dolari pentru comportament monopolist, iar fondatorul său, Jack Ma, cel mai cunoscut antreprenor din China, s-a retras din atenția publicului după ce a criticat autoritățile de reglementare chineze în urmă cu un an.

viewscnt
Afla mai multe despre
alibaba
vanzari