Cele două luni de izolare socială și restricții de circulație au stimulat anumite activități desfășurate de români, atât din punct de vedere al nevoii de a compensa lipsa de mișcare și preocupare, cât și ca soluție pentru lungile ore ale zilei.
Trei categorii de produse ale căror vânzări au explodat în perioada 16 martie – 15 mai ilustrează cele trei preocupări majore ale românilor blocați în case și apartamente.
Retailerul Studio Moderna a reușit, grație eforturilor de reorientare profesională a angajaților, să compenseze dispariția vânzărilor în rețeaua de 42 magazine, inchise în urma deciziei autorităților, ca măsură de prevenție împotriva răspândirii pandemiei Covid-19, cu vânzările online de produse aflate în creștere, dintre care câteva oglindesc fidel tendințele din societatea românească în ultimele două luni.
Grădinăritul a căpătat noi valențe, datorită timpului disponibil. Comenzile pentru dispozitivul de săpat Top Shop Tornadica au crescut cu 114% în cele două luni de restricții de circulație, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
În ceea ce privește curățenia în apartamente, aspiratorul Rovus Storm Vac a înregistrat vânzări în creștere cu 47% față de cele două luni precedente, iar mopul cu aburi Rovus Nano Steamer a atins vânzări record de 3.400 de bucăți.
De asemenea, în încercarea de a reduce sursele de poluare, românii au cumpărat filtre de apă instant, 11.000 de români au optat pentru filtrul de apă Delimano în cele 2 luni de restricții.
În ceea ce privește gătitul, românii s-au dezlănțuit în cele două luni de blocadă la domiciliu, vânzările depășind chiar și cele mai optimiste așteptări. Compania a înregistrat vânzări de peste 180.000 de euro pe acest tip de produse.
Studio Moderna este un retailer omni-channel prezent în 21 de țări din Europa Centrală și de Est. Cu peste 25 de ani de experiență, Studio Moderna oferă clienților săi soluții inovatoare pentru casă, sănătate și wellness prin brandurile Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Wellneo, Rovus și Top Shop.