Used Products continuă extinderea în România și în Europa. Compania anunță noi lansări de magazine

 Used Products continuă extinderea în România și în Europa. Compania anunță noi lansări de magazine
scris 20 oct 2023

Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi și pre-utilizate pe segmentul de tehnologie, extinde în sistem de franciză în trei noi orașe, simultan. Este vorba despre Oradea, Arad și Budapesta (Ungaria), pentru care au fost semnate deja contractele.

Profit.ro organizează pe 23 octombrie Profit E-commerce - Ediția a IV-a, cu sprijinul  Alpha Bank, Mastercard, Nordis Group, Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), eShopTen, UniCredit Bank.

Programul evenimentului poate fi văzut AICI

Strategia pe care o are astăzi filiala locală a retailerului olandez, calculată pe termen mediu și lung, este să se dezvolte în franciză în cât mai multe orașe, în contextul în care această nișă poate aduce satisfacții atât pentru viitorii antreprenori, care se decid să deschidă un astfel de magazin, cât și pentru clienții lor.

Urmărește-ne și pe Google News
Protecția Consumatorilor închide restaurantul McDonald’s de la Gara Nord. ”Am stat în compania câtorva gândaci de bucătărie. Un alt aspect etern dezolant este baia.” CITEȘTE ȘI Protecția Consumatorilor închide restaurantul McDonald’s de la Gara Nord. ”Am stat în compania câtorva gândaci de bucătărie. Un alt aspect etern dezolant este baia.”

Magazinele din Oradea și Arad se estimează că vor fi lansate în luna decembrie anul acesta, iar cel din Budapesta, în februarie 2024.

”Francizatul din Oradea este Andrei Ionașcu, un fost angajat de la magazinul Used Products din Cluj. După trei ani în care a experimentat cum funcționează un asemenea business, în Cluj, acesta s-a decis să își dezvolte în Oradea propriul magazin. Pentru Arad, investiția este făcută de o familie tânără. De asemenea, rețeaua internațională va deschide prima franciză în Ungaria, de această dată fiind vorba de un antreprenor cu experiență în domeniile de marketing și call center”, spune Alexandru Sasarman, Francizorul din Romania.

Înființată în urmă cu 25 de ani în Olanda (orașul Alkmaar), compania Used Products a semnat pentru deschiderea celui de-al doilea magazin în Germania, la Mannheim. De asemenea, și Gregor Miklavčič, francizorul din Slovenia, pregătește o nouă lansare, la Maribor, a doua lansare din plan local.

ULTIMA ORĂ Carnea artificială, interzisă în România CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Carnea artificială, interzisă în România

”Noi, filiala din România, am făcut anul acesta un parteneriat cu francizorii mari din Olanda și, de curând, am primit rolul de COO (Chief Operating Officer) pentru a dezvolta  magazine noi în Spania, Franța, Italia, Austria, regiunea Scandinavă, Polonia, Moldova și Emiratele Arabe. Drept urmare, ne dorim să discutăm cu potențiali francizați, investitori interesați de modelul nostru de afaceri, pe care să îl aplice în România și în alte țări”, detaliază Alexandru Sasarman.

Potrivit spuselor sale, cea mai recentă lansare de magazin din România a fost în luna august, la Sibiu, în prezent fiind active trei magazine, celelalte două aflându-se în Cluj și Timișoara.

Pentru a deschide un magazin Used Products în România, în sistem de franciză, costurile investiției de început pot varia între 50.000 și 200.000 de euro, în funcție de suprafață (cu aport propriu de capital de minim 25.000).

viewscnt
Afla mai multe despre
used products
magazine