Nongshim, unul dintre cei mai importanți producători de tăiței instant din Coreea de Sud, își pregătește intrarea în România, după ce tocmai a intrat în două lanțuri de supermarketuri din Franța, E. Leclerc și Carrefour.
Producătorul coreean va folosi ofertele sale extinse de la punctele de vânzare E. Leclerc și Carrefour ca o trambulină pentru a intra în alte țări europene, precum Spania, Italia, Suedia și Danemarca, dar și România, conform datelor analizate de Profit.ro.

„Cu partenerul nostru Carrefour, ne gândim să intrăm în Belgia, Polonia și România, precum și în Spania și Italia, unde Carrefour operează deja”, este mesajul Nongshim.
Compania intenționează deja să înființeze o corporație de vânzări în Europa, pentru a-și spori prezența în regiune.

Brandul Shin Ramyun, lansat în 1986, a fost liderul dominant pe piața coreeană de tăiței instant mai bine de trei decenii, fiind de asemenea, popular în străinătate.
Anul trecut, Shin Ramyun a înregistrat un record de 1,21 trilioane de woni (903 milioane de dolari) în vânzări globale, o creștere cu 14% față de anul precedent.

Nongshim a fost fondată în 1965 sub numele de Lotte Food Industrial Company. Numele a fost schimbat în Nongshim în 1978.