Producătorul ceh de accesorii de modă și decorațiuni din lemn BeWooden, intrat anul trecut pe piața ungară, vrea să se extindă în România până la finele anului, potrivit reprezentanților companiei.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
România va fi a patra piață externă cu prezență directă pentru compania cehă, după Germania, Marea Britanie și Ungaria.
“Am intrat în Ungaria anul trecut (…). Anul acesta, vrem să ne extindem în România, deoarece credem că există potențial aici”, a spus Radim Ivan, directorul de marketing al BeWooden, pentru publicația cehă Startupjobs.
CITEȘTE ȘI Retailerul de modă Primark refuză un ajutor guvernamental de 30 de milioane de lire sterline pentru reprimirea angajaților aflați în șomaj tehnicFondată în 2013 de patru tineri antreprenori, BeWooden produce și comercializează accesorii de modă și decorațiuni, realizate, în principal din lemn, fiind cunoscută mai ales pentru colecțiile sale de papioane și broșe în formă de animale.
Pe fondul pandemiei de coronavirus, compania și-a extins activitatea și în zona măștilor de protecție, pe care le produce în colaborare cu germanii de la von Jungfeld.