Magazinul online românesc de modă masculină BMan.ro, lansat în 2015 în Huși, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1 milion de euro, cu 110% mai mult față de anul anterior.
Magazinul a înregistrat cele mai mari vânzări în perioadele aprilie-mai și noiembrie-decembrie. În total, BMan.ro a ajuns la finalul anului 2017 la 47.000 de produse, cămășile reprezentând 22% din totalul vânzărilor, sacourile 18%, iar pantofii 15%.
Pentru acest an, reprezentanții magazinului preconizează o creștere a cifrei de afaceri cu minimum 20%, iar în planurile de business se află deschiderea unui showroom BMan în București.
CITEȘTE ȘI FOTO Asus lansează noua serie de smartphone-uri ZenFone 5 Cifra de afaceri înregistrată de BMan în 2016, la un an de la lansare, a fost de 480.000 de euro, iar investiția în proiectul online a fost de 80.000 de euro.
BMan deține un magazin de prezentare în Huși, iar echipa proiectului numără aproximativ 30 de persoane.