Uber Technologies va accepta mai multe opțiuni de plată pe platforma sa de livrare a alimentelor și va lansa un asistent alimentat de inteligență artificială (AI) pentru a ajuta utilizatorii să găsească oferte și să exploreze diferite opțiuni alimentare, a anunțat compania miercuri, transmite Reuters.
Uber Eats va primi o secțiune dedicată pentru prezentarea ofertelor promoționale numită "Sales Aisle" (”Aleea de vânzări”), scrie News.ro.
Noile funcții sunt programate să fie lansate în acest an sau în 2024.
Platformele de livrare de alimente au investit în AI, deoarece încearcă să ofere un serviciu mai curat și să își facă aplicațiile mai convenabile.
Rivala Instacart a lansat în mai ”Ask Instacart”, un instrument de căutare bazat pe inteligență artificială, conceput pentru a ajuta la întrebările clienților la cumpărături, în parteneriat cu creatorul OpenAI al chatbot-ului AI ChatGPT.
DoorDash lucrează la un chatbot AI numit ”DashAI”, pentru a accelera comanda de alimente, a relatat Bloomberg News în iulie.
Uber a declarat că s-a asociat, de asemenea, cu programe federale de asistență medicală, cum ar fi Managed Medicaid și Medicare Advantage, și că va începe să accepte plăți sociale atât pentru Uber, cât și pentru Uber Eats în 2024.
CITEȘTE ȘI Topul Brand Finance: Dacia redevine cel mai valoros brand românesc, detronând eMag. Banca Transilvania și Dedeman rămân cele mai puternice mărci autohtoneCompania va oferi, de asemenea, beneficiarilor Programului de asistență pentru nutriție suplimentară (SNAP), care oferă beneficii în numerar pentru produsele alimentare, posibilitatea de a folosi derogările lor pentru a cumpăra alimente pe Uber Eats în 2024.
Inițiativele subliniază un impuls la nivel de industrie de a viza gospodăriile cu venituri mici și de a câștiga cotă de piață într-un mediu din ce în ce mai competitiv.
DoorDash și Instacart permit deja consumatorilor să folosească plăți sociale SNAP pe platformele lor.