Antreprenorul Mihai Simiuc, care a preluat recent înapoi brandurile Frufru și Urban Monkey de la gigantul anglo-olandez din industria bunurilor de larg consum Unilever, a intrat în acționariatul platformei Life Box, furnizor de mâncare sănătoasă.
VEZI AICI ȘI FOTO Românii relansează brandul frufru, cedat de gigantul Unilever
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
El a cumpărat un pachet de 17,5% prin firma Next Food, la care deține aproape jumătate din participație, relevă date publicate în Monitorul Oficial.
Tranzacția prin care a preluat brandul frufru de la Unilever nu a inclus și unitatea de producție și Cooperativele Frufru, antreprenorul român găsind acum această variantă de producție.
Unilever a devenit acționarul unic al deținătorului brandului frufru în urmă cu doi ani, cum a anunțat atunci Profit.ro, cumpărând participația de 25% a fondatorului Mihai Simiuc, care, odată cu această tranzacție, s-a retras atunci și din poziția de director general al companiei.
În 2019, Unilver a preluat pachetul majoritar de acțiuni la frufru, fondatorul business-ului, Mihai Simiuc, spunând atunci pentru Profit.ro că Unilever va cumpăra 75% din acțiuni, iar el își va păstra întreaga participație de 25%, urmând să rămână la controlul afacerii.
Fondat în 2006, frufru este primul concept de mâncare fresh, sănătoasă din România și unul din liderii inovației în segmentul premium din retailul alimentar.
Firma Good People este fosta Mondo di Pasta, înființată în anul 2005.
Inițial, compania a avut ca domeniu de activitate producția de paste și comercializarea prin serviciul de livrări la domiciliu și magazine proprii. În octombrie 2014 a fost lansat magazinul online DETOX shop (www.frufru.ro/detox).
Acționarii Good People erau Johann Gabriel Heubach - 39%, Mihai Simiuc - 25%, Gavril Marius Zaharia -16,8%, Sergiu Neguț - 11,2%, Codruța Maria Brujan – 6%, Philipp Stefan Hausmaninger – 1% și firma Arancea – 1%.