Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume pe piața bunurilor de lux, cu o valoare a mărcii estimată la 28,5 miliarde de dolari în 2016, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare și evaluare Millward Brown și Statista.
Casa de modă Louis Vuitton, celebră în special pentru genți, domină clasamentul brandurilor de lux de mai mulți ani.
Pe locul doi se află Hermes, cu o valoare a brandului de 19,8 milairde de dolari, urmată de Gucci, marcă estimată la 12,6 miliarde de dolari.
La începutul anului, Louis Vuitton, a anunțat că a încetat orice colaborare comercială cu fermele de crocodili din Vietnam, despre care PETA, o cunoscută organizație pentru drepturile animalelor, a afirmat că aplică tratamente abuzive animalelor sale, ale căror piei sunt utilizate în producția de genți, poșete și alte accesorii din industria modei.
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton – compania care administrează, printe altele, mărcile Louis Vuitton, ceasurile TAG Heuer și șampania Dom Perignon – a avut venit, în 2016, venituri de 37,6 miliarde de euro, cu 5% mai mari decât în anul precedent. Profitul grupul francez, care are în portofoliu circa 70 de mărci, a însumat 7 miliarde de euro, în creștere cu 6% față de 2015.
Totuși, Bernard Arnault, președintele LVMH, spune că în piețe există o euforie, care de obicei precede marile șocuri financiare. De aceea este îngrijorat pentru anul 2017, cu atât mai mult cu cât a trecut aproape 10 ani de la ultima criză majoră.
Producătorul francez de îmbrăcăminte de lux Hermes a avut venituri de circa 5 miliarde de euro, în creșterec cu peste 7% față de 2015 și un profit de 1,7 miliarde de euro, cu 10% peste cel din anul anterior.