Apple și Google continuă să domine, pentru al 5-lea an consecutiv, ierarhia celor mai prestigioase 100 de mărci din lume, Microsoft reușind însă să depășească Coca-Cola pentru poziția a treia, iar Facebook să intre în Top 10. Ferrari, Netflix și portalul Salesforce.com au intrat pe listă.
Clasamentul, realizat de Interbrand, măsoară valoarea unei mărci prin combinarea performanțelor financiare, a influenței pe piață și a prețurilor.
Aproape o treime din topul acestui an este formată din companii auto și tehnologice.
CITEȘTE ȘI Prima evaluare sistematică a brandurilor românești TOP 50: Dacia este pe primul loc, eMag pe 2, iar Dedeman pe 3. Alte mari nume de companii vin din urmăToyota a căzut de pe locul 5 pe 7, Amazon a urcat de pe 8 pe 5, iar Facebook a intrat în Top 10, după ce anul trecut era pe 15.
Pentru prima dată, Interbrand a inclus pe lista brandurilor analizate Ferrari (locul 88), Netflix (78) și portalul Salesforce.com (84) au intrat pe listă.
Clasamentul de anul trecut poate fi văzut AICI.