De astăzi, colecția de haine esmara by Heidi Klum este disponibilă în primul pop-up store Lidl din România, dar și în magazinele Lidl din toată țara.
Colecția a fost lansată simultan în 28 de țări din lume.
Primul pop-up store Lidl a fost deschis astăzi la parterul clădirii Magheru One din București și este dedicat colecției de haine esmara by Heidi Klum, cu tema Heidi and The City.
În cadrul magazinului clientele pot proba piesele vestimentare preferate sau pot apela la consultanții de vânzări. Produsele din colecție pot fi rezervate și online până în data de 25 septembrie, în limita stocului disponibil, și ridicate ulterior din pop-up store, în termen de cel mult 3 zile. Magazinul va fi deschis în perioada 18 septembrie - 1 octombrie, între orele 08:00 și 22:00.
Articolele vestimentare vor fi disponibile și în toate magazinele Lidl din țară, în perioada 18 - 24 septembrie. Linia vestimentară se remarcă prin versatilitate, cuprinzând atât piese pentru un look casual, precum bluze cu mânecă scurtă (44.99 lei/buc), jeanși (69.99 lei) și hanorace (69.99 lei), dar și piese mai îndrăznețe, care pot scoate în evidență o ținută clasică: haine cu imprimeu leopard, precum paltoane (119 lei/buc) sau jachete rock din piele întoarsă (299 lei/buc). Pe lângă articolele vestimentare disponibile în mărimile 34-44, colecția cuprinde și încălțăminte, precum pantofi stiletto (119 lei), ghete cu toc (139 lei) sau sneakers (99.99 lei), cu mărimi cuprinse între 37 și 41.
Lidl a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.