Tesla Tequila, băutura sub marca Tesla anunțată în glumă de Elon Musk pe Twitter în urmă cu doi ani, a devenit realitate, stocul companiei fiind epuizat în mai puțin de o zi de la lansare.

Tesla a lansat Tesla Tequila joi, însă deja sticla în formă de fulger nu mai poate fi comandată pe site-ul companiei. Băutura este produsă de compania americană Nostros Tequila și a fost vândută cu 250 dolari/sticla.

Musk a avansat prima dată ideea comercializării unei băuturi tequila pe 1 aprilie 2018, când a anunțat, în glumă, că Tesla a dat faliment, iar el “a fost găsit leșinat printre sticle de Teslaquila, cu urme de lacrimi uscate pe obraji”.
Câteva zile mai târziu a publicat și o poză cu o sticlă având eticheta Teslaquila, denumire pentru care Tesla a depus o cerere de înregistrare în același an, dar care nu a primit aprobarea autorităților.
Teslaquila coming soon … https://t.co/AtoVGOtvVR
— Elon Musk (@elonmusk) October 12, 2018
Musk nu este la prima campanie de marketing mai puțin obișnuită pentru una dintre companiile pe care le conduce.
În 2017, antreprenorul american a vândut 50.000 de șepci cu logoul The Boring Company, companie de săpat tuneluri pe care a creat-o cu scopul de a fluidiza traficul din Los Angeles, iar un an mai târziu a comercializat 20.000 de aruncătoare de flăcări cu același logo.
De asemenea, Musk a anunțat că se gândește “foarte serios” să înființeze o fabrică de bomboane, însă până în prezent ideea nu s-a materializat.