Retailerul german TEDi, specializat în vânzarea de produse nonalimentare la prețul de 1 euro, a planificat pentru perioada următoare deschiderea a trei magazine în România, la București, Turda și Moșnița, lângă Timișoara.
Compania a intrat în acest an pe piața românească și are acum unități la Baia Mare, Pașcani și Timișoara.
“Vom continua să ne urmărim obiectivele de extindere așa cum era planificat. Următoarele deschideri, pentru București, Moșnița și Turda, sunt deja planificate”, a comunicat compania, pentru Profit.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Planurile privind intrarea companiei în România au fost anunțate în premieră de Profit.ro la începutul anului 2021. În decembrie, TEDi a confirmat operațiunea pentru Profit.ro și a prezentat detalii privind planurile de dezvoltare.
TEDi are 2.400 de magazine și aproximativ 20.000 de angajați în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia și Cehia.
În ultimii ani, retailerul, cunoscut pentru vânzarea de produse la prețul de 1 euro, a derulat o strategie agresivă de extindere în regiune, intrând, pe rând, în Croația, Polonia și Cehia.