Grupul francez Rocher, unul dintre cei mai mari producători de cosmetice la nivel global, vrea să deschidă la București un centru de servicii de unde să furnizeze consultanță subsidiarelor din Europa.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Noul proiect strategic a primit deja și prima finanțare din partea francezilor, de circa 500.000 de euro, relevă date Profit.ro.
Grupul este o afacere de familie, condusă, în calitate de director executiv, de Bris Rocher, nepotul fondatorului Yves Rocher.
CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmenteRocher Groupe deține 10 branduri de cosmetice, textile și detergenți, are circa 17.000 de angajați și este prezent în peste 90 de țări. În 2020, business-ul Rocher a fost de 2,6 miliarde euro, piețele europene având o contribuție de aproape 60% în totalul vânzărilor.
Distribuția produselor este variată: de la vânzări directe (un canal în creștere, care a ajuns să reprezinte peste 40% din total) la vânzări în magazine, prin corespondență sau Internet.
Grupul este prezent în România de peste 20 de ani.
CITEȘTE ȘI Investitorii străini pariază pe RomâniaÎn 2017, Yves Rocher a fuzionat cu franciza magazinelor grupului francez în România, pentru ca trei ani mai târziu să preia afacerile de pe piața locală ale retailerului israelian de produse de îngrijire Sabon, ca parte a unei tranzacții globale ale celor două grupuri.
Yves Rocher concurează în România atât cu companiile de vânzări directe - Avon, Oriflame sau Amway - cât și cu lanțurile de magazine specializate - dm Drogerie Markt – sau rețelele de supermarketuri și hipermarketuri.