SUA: Vânzările online de Thanksgiving și Black Friday au atins un nivel record de 7,9 miliarde de dolari

SUA: Vânzările online de Thanksgiving și Black Friday au atins un nivel record de 7,9 miliarde de dolari
scris 27 nov 2017

Vânzările online de Thanksgiving și Black Friday din Statele Unite au crescut cu 17,9% față de anul trecut, și au atins un nivel record de 7,9 miliarde de dolari. Astfel, cumpărătorii au profitat de discounturile generoase pentru a face achiziții prin intermediul dispozitivelor mobile, semnalând un început bun al sezonului cumpărătorilor pentru sărbătorile de iarnă, potrivit firmelor de analiză a pieței de retail, transmite Reuters.

Adobe Analytics, care evaluează tranzacțiile efectuate de cei mai mari 100 de operatori de comerț electronic din Statele Unite, estimează că de Cyber Monday ar putea avea loc tranzacții online în valoare de 6,6 miliarde de dolari, cele mai mari efectuate într-o singură zi din istoria cumpărăturilor online din SUA, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News

Înainte de weekendul care marchează anual deputul sezonului cumpărăturilor de sărbători, retailerii tradiționali au investit masiv pentru îmbunătățirea site-urilor lor și pentru a oferi un numar mai mare de opțiuni pentru livrarea produselor, anticipând un declin al numărului de cumpărători în magazinele tradiționale.

Tranzacție: Retailerul lituanian Maxima, cel mai mare angajator din Balcani, oferă 283 milioane euro pentru achiziția rivalului polonez Emperia Holding CITEȘTE ȘI Tranzacție: Retailerul lituanian Maxima, cel mai mare angajator din Balcani, oferă 283 milioane euro pentru achiziția rivalului polonez Emperia Holding

Între cele mai căutate produse au fost televizoarele, laptopurile și consolele pentru jocuri, în special PlayStation 4, conform firmelor de analiză și de consultanță.

Potrivit firmei de marketing Criteo, 40% din achizițiile online de Black Friday au fost făcute de pe telefoane mobile, în creștere cu 29% comparativ cu 2016.

Nu există încă date referitoare la vânzările cre au avut loc în aceste zile în magazinele tradiționale, dar jurnaliștii și analiștii au notat că activitățile au fost destul de modeste, cu un număr scăzut de mașini în parcări și cumpărători care au ieși din magazine fără cumpărături.

viewscnt
Afla mai multe despre
thanksgiving
black friday