Retailerul grec de jucării și decorațiuni Jumbo va lansa un magazin online special pentru clienții din România până la finele anului viitor, interval în care estimează că va deschide și două noi hipermarketuri pe piața locală, cu unul mai puțin față de planurile prezentate anterior.
ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICIÎ
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Pe lângă hipermarketul din Brașov, ce va fi inaugurat în noiembrie, grupul elen vrea să deschidă, anul viitor, un nou magazin în Craiova, cu o suprafață de 12.000 de metri pătrați. În iulie, grupul elen estima că rețeaua locală va fi extinsă cu trei noi hipermarketuri până la jumătatea anului viitor.
Tot în Craiova va avea sediul și firma care se va ocupa de administrarea magazinului online ce va deservi piața românească, lansarea acestuia fiind estimată pentru ultima lună a anului 2020. Va fi al doilea magazin online al grupului, după cel operat din Grecia.
CITEȘTE ȘI FOTO Casa de Comerț Agroalimentar Unirea, rețeaua pe care statul vrea să o lanseze în țară, deschide primul magazin din BucureștiJumbo și-a majorat cu peste o treime vânzările din România în anul fiscal încheiat la 30 iunie, de la 100,6 milioane de euro în anul anterior la aproape 133,2 milioane de euro, piața românească contribuind cu 16,4% la vânzările grupului.
Profitul înainte de dobânzi, taxe și investiții a crescut cu 26,2%, până la 41,62 milioane de euro, reprezentând circa 19,6% din rezultatul obținut la nivel de grup.
La finele lunii iunie, retailerul de jucării opera 13 hipermarketuri în România, din care 4 situate în București-Ilfov și câte unul în orașele Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău și Brăila.
Numărul de angajați pe piața locală a ajuns la 1.197, de la 952 de persoane în iunie anul trecut.
În total, rețeaua Jumbo cuprinde 79 de hipermarketuri, din care 52 în Grecia, 13 în România, 9 în Bulgaria și 5 în Cipru, precum și un magazin online. Grupul mai este activ, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo și Bosnia și Herțegovina.