Startup-ul ceh Glami, prezent pe piața din România din 2017, prevede o schimbare semnificativă în comportamentul cumpărătorilor în următoarele 2 luni, în reorientarea preferințelor de la magazinele fizice la cele online.
De la începutul stării de urgență națională declanșată în România, Glami raportează o scădere minoră în trafic și se pregătește pentru o scădere generală de maximum 10-15% în următoarele două luni.
”Această scădere în trafic este de așteptat, însă profitabilitatea nu va fi afectată – asta este ceea ce am comunicat tuturor partenerilor noștri. Vrem să fim siguri că ne sprijinim partenerii în această perioadă prin oferirea de trafic de calitate, la cel mai mic cost-per-action”, a declarat Ioana Oprea, Marketing Manager al GLAMI România.
În ceea ce privește magazinele online locale, de dimensiuni mai mici, specialiștii Glami sfătuiesc să-și pună în evidență cele mai bune atuuri și faptul că acestea vor fi capabile să livreze mai rapid, direct la ușa clientului, fără limitările transportului de peste granițe, comentează Elena Cobianu, Business Development Manager al Glami România.
Mai mult, magazinele ar trebui să-și creeze o strategie de comunicare cu focus pe valorile diferențiatoare, de-a lungul întregii perioade de stare de urgență, cum ar fi livrarea gratuită, perioadele de retur mai mari, cooperarea transparentă cu companiile de livrări pentru a asigura o livrare cât mai sigură a coletelor.
Glami a înregistrat o creștere de 125% a veniturilor la sfârșitul anului 2019 pe piața locală, România trecând pe locul 2 în topul celor 15 țări în care este prezent.