Lanțul american de cafenele Starbucks, cel mai mare din lume, pregătește o serie de schimbări, precum deschiderea unui număr mai mic de restaurante, livrarea unei băuturi personalizate clientului în mai puțin de 4 minute, întreruperea băuturilor cu ulei de măsline Oleato în cafenelele din SUA, de la începutul lunii noiembrie, dar și introducerea de căni ceramice.
De asemenea, Starbucks va revizui designul cafenelelor, concentrându-se pe facilități mai confortabile, conform CNBC.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În vară, Starbucks Corp. a înregistrat un al doilea trimestru consecutiv de vânzări în scădere. Vânzările comparabile au scăzut cu 3% în al treilea trimestru fiscal, o scădere puțin mai abruptă decât media estimărilor analiștilor. Numărul tranzacțiilor a scăzut atât în America de Nord, cât și în străinătate.
Compania a raportat venituri de 9,1 miliarde de dolari pentru al treilea trimestru fiscal, mai mic decât cel de 9,2 miliarde de dolari anticipat de Wall Street.
În China, unde Starbucks simte presiunea rivalilor la prețuri mai mici, vânzările au scăzut cu 14%.
În SUA, vânzările au scăzut cu 2%.