Compania spaniolă Glovo, operatorul platformei omonime de livrări rapide la domiciliu, care a intrat în România în mai 2018, operațiune anunțată în premieră de Profit.ro, a capitalizat subsidiara Glovoappro SRL București cu 126,86 milioane de euro, la 127,5 milioane de euro. Anterior, spaniolii au realizat o infuzie de capital de 4 milioane de euro la Glovo Infrastructure Services.

"Majorarea de capitaluri proprii s-a realizat pentru corectarea capitalurilor negative ale companiei Glovoappro SRL raportate la finalul anului 2021 și a celor estimate aferente anului 2022 (incluzând aici și prețul achiziției companiei Foodpanda RO SRL, cu care Glovoappro SRL a fuzionat la data de 01.03.2022), conform obligațiilor pe care compania le are potrivit legislației în vigoare", a transmis Glovo pentru Profit.ro.
Glovo a preluat operațiunile Foodpanda din România și Bulgaria în prima parte a anului 2021.

Afacerile companiei au urcat la 283,976 milioane de lei în 2021, iar pierderea a fost de 49,09 milioane de lei, de la 12,8 milioane de lei în 2020.