Compania spaniolă Glovo, operatorul platformei omonime de livrări rapide la domiciliu, care a intrat în România în mai 2018, operațiune anunțată în premieră de Profit.ro, a capitalizat subsidiara Glovoappro SRL București cu 126,86 milioane de euro, la 127,5 milioane de euro. Anterior, spaniolii au realizat o infuzie de capital de 4 milioane de euro la Glovo Infrastructure Services.
"Majorarea de capitaluri proprii s-a realizat pentru corectarea capitalurilor negative ale companiei Glovoappro SRL raportate la finalul anului 2021 și a celor estimate aferente anului 2022 (incluzând aici și prețul achiziției companiei Foodpanda RO SRL, cu care Glovoappro SRL a fuzionat la data de 01.03.2022), conform obligațiilor pe care compania le are potrivit legislației în vigoare", a transmis Glovo pentru Profit.ro.
Glovo a preluat operațiunile Foodpanda din România și Bulgaria în prima parte a anului 2021.
CITEȘTE ȘI Tranzacție - Omul de afaceri libanez El Khalil, în topul celor mai bogați fermieri din România, cumpără jumătate din Aqua Bilbor, producătorul brandului de apă Izvoarele CălimaniAfacerile companiei au urcat la 283,976 milioane de lei în 2021, iar pierderea a fost de 49,09 milioane de lei, de la 12,8 milioane de lei în 2020.