Bolt lansează serviciul Bolt Market în Cluj-Napoca, după proiectul lansat la București.
Bolt Market este în plin proces de extindere a rețelei sale de microdepozite, mizând pe locații plasate strategic în orașe pentru a asigura viteza de livrare și prospețimea produselor comandate.
„Serviciile de livrare rapidă a cumpărăturilor încep să facă parte din viața cotidiană, în marile orașe din Europa”, a spus Eduard Nagy, Country Manager Bolt Market România.
Bolt Market, unul dintre cele mai noi servicii ale companiei, a fost dezvoltat și lansat în timpul pandemiei și operează în zece țări din Europa. Compania estoniană intenționează să aibă sute de magazine operaționale până la sfârșitul anului 2022.
Bolt are 100 de milioane de utilizatori în 45 de țări și peste 400 de orașe din Europa și Africa.
Compania este prezentă în România cu serviciile de ride-hailing, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, fiind prezentă în 22 orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.