Selgros în România - cea mai mică creștere a afacerilor din ultimii 4 ani. Al doilea an de scădere a profitabilității. Din 2019 nu a mai deschis niciun magazin pe plan local

Retail   
Selgros în România - cea mai mică creștere a afacerilor din ultimii 4 ani. Al doilea an de scădere a profitabilității. Din 2019 nu a mai deschis niciun magazin pe plan local

Selgros Cash & Carry România, unul dintre cei mai importanți jucători din comerțul românesc, cu o rețea de 23 de unități, a înregistrat o cifră de afaceri de 4,549 miliarde de lei în 2024, o creștere de doar 1% față de anul anterior, fiind cel mai mic avans consemnat de companie din 2020 încoace, conform datelor analizate de Profit.ro.

Profitul net al rețelei a scăzut cu 26% în 2024 față de 2023, ajungând la 67 de milioane de lei, acesta fiind al doilea an de scădere a profitabilității pentru Selgros.

Urmărește-ne și pe Google News

Compania a depășit pragul de 4 miliarde de lei cifră de afaceri în 2022, an în care a înregistrat și cel mai mare profit net din ultimul deceniu.

După retragerea Carrefour, Sun Plaza semnează cu Auchan CITEȘTE ȘI După retragerea Carrefour, Sun Plaza semnează cu Auchan

Numărul de angajați al companiei a înregistrat, de asemenea, o ușoară scădere, de 1%, ajungând la 4.718 persoane.

Selgros Cash & Carry face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, care deține în prezent 80 de magazine (43 în Germania, 23 în România, 17 în Polonia).

Retailerul a intrat pe piața din România în anul 2001 prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul administrației centrale.

Din 2019, Selgros nu a mai deschis niciun magazin pe plan local.

viewscnt
Afla mai multe despre
selgros românia
magazin