Șefa Amway România: Cresc vânzările pe segmentul produselor premium, consumatorul român devine mult mai selectiv

Șefa Amway România: Cresc vânzările pe segmentul produselor premium, consumatorul român devine mult mai selectiv

Ioana Enache

scris 16 iul 2017

Consumatorul român a devenit mult mai selectiv și mai interesat de produse cu îngrediente de foarte bună calitate, ceea ce contribuie decisiv la creșterea vânzărilor pe segmentul produselor premium, a declarat, pentru News.ro, directorul general al companiei de vânzări directe Amway România, Bulgaria și Grecia, Ioana Enache.

”În general cresc vânzările pe segmentul produselor premium, consumatorul român devenind mult mai selectiv și interesat de produse care au îngrediente de foarte bună calitate și oferă rezultate pe măsură”, a afirmat Enache.

Urmărește-ne și pe Google News

Anul trecut, Amway România Marketing a obținând venituri totale de 92 milioane lei, cu 14% mai mult decât în 2015. Pentru 2017, Enache estimează un avans al afacerii.

Cramele Huși, cumpărate de o companie din America. Vinurile românești vor fi duse pe piața SUA și cea asiatică CITEȘTE ȘI Cramele Huși, cumpărate de o companie din America. Vinurile românești vor fi duse pe piața SUA și cea asiatică

”Pentru 2017 estimăm o creștere de câteva procente, care va fi generată atât de noile lansări de produse susținute de investiția noastră, constantă, în training-urile oferite prin intermediul Amway Academy, cât și de deschiderea noului Business Center Amway, poziționat pe Calea Victoriei”, a afirmat Enache.

Creșterile cele mai importante au înregistrat vânzările produselor de nutriție - Nutrilite, care reprezintă 31% din cifra totală de vânzări. Gama de produse de înfrumusețare și îngrijire personală – Artistry, G&H si Glister, reprezintă 38% din cifra totală de vânzări. Investiția principală la nivel local este în sesiunile de traning oferite prin intermediul portalului Amway Academy.

”Pentru 2017, vom investi peste 150.000 de dolari în programele de training al partenerilor din România și Bulgaria. Luând în calcul și deschiderea noului Amway Business Center, pentru 2017 investiția Amway în România și Bulgaria este în jurul sumei de 650.000 euro. În 2018 vom avea un buget similar pentru programele de training și dezvoltare, dedicate partenerilor noștri”, a afirmat Enache.

În prezent, aproximativ 40.000 de români sunt înscriși ca și parteneri Amway, pentru majoritatea această activitate începând ca o suplimentare de venituri, potrivit șefei Amway.

Piața românească de produse de îngrijire personală și frumusețe este estimată de Euromonitor la aproximativ 780 de milioane euro, fiind dominată de multinaționale precum L’Oreal, Avon, Beiersdorf, Procter&Gamble, Unilever, Amway sau Oriflame.

viewscnt
Afla mai multe despre
amway romania
ioana enache