Schimbări pregătite în comerțul online și offline - noi termene de livrare a comenzilor și de înlocuire a produselor defecte

Schimbări pregătite în comerțul online și offline - noi termene de livrare a comenzilor și de înlocuire a produselor defecte
scris 23 aug 2019

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor discută cu principalii jucători din retailul românesc o serie de schimbări, vizând un nou termen de livrare a comenzilor și de înlocuire a produselor defecte în anumite situații.

Autoritatea a invitat o serie de serie de jucători din sectorul comercializării produselor, precum Altex, Cel.ro, Flanco, la o întânire având ca scop clarificări în ceea ce privește conduita sectorului în relația cu clienții, fiind discutate probleme care privesc toți jucătorii din sectorul comerțului electro-IT, comercianți, producători, curieri, service, instalatori etc., propunând soluții orientate către client, pentru o practică unitară la nivel national.

Urmărește-ne și pe Google News
Primăria Capitalei anunță reparații pe 165 de străzi CITEȘTE ȘI Primăria Capitalei anunță reparații pe 165 de străzi

Printre aceste se află:

- afișarea în zona caselor de marcat a procedurii de preluare a sesizărilor în magazine.
- stabilirea termenului de livrare pentru comenzile online și offline la maximum 15 zile lucrătoare și comunicarea acestuia atât pe site-uri, cât și în magazine
- stabilirea termenului de instalare a aparatelor de aer condiționat la maxim 7 zile de la data achiziției serviciului și actualizarea condițiilor de instalare în consecință
- înlocuirea produselor defecte pentru situațiile în care clienții reclamă același defect de maximum 3 ori în perioada de garanție a produselor, în urma unei evaluări făcute de un service autorizat.

viewscnt
Afla mai multe despre
anpc
retail
clienti