Românii sunt gata să cheltuiască între 500 și 700 de lei pentru achiziții de ceasuri în ultimele două luni ale anului, fiind o perioadă propice pentru a oferi cadouri, a anunțat retailerul WatchShop.ro.
Vânzările de ceasuri mass-market și mid-level vor crește în ultimele două luni ale anului, odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă și cu începutul campaniilor de reduceri, potrivit retailerului, scrie News.ro.
Din comenzile plasate de clienți până în prezent, se observă un interes mare pentru ceasurile fashion, consideră directorul general al WatchShop.ro, Dragoș Diaconu.
CITEȘTE ȘI MedLife semnează cu patru bănci pentru refinanțarea creditelor vechi și suplimentarea acestora cu încă 10 milioane de euro pentru achiziții pe piață”Din căutările și comenzile plasate de clienții WatchShop.ro, observăm deja un interes foarte mare pentru ceasurile fashion și cele cu tehnologii noi, lucru ce ne indică o tendință în comportamentul de consum din ultimele luni ale anului, moment pentru care ne-am pregătit cu stocuri și colecții noi”, a spus Diaconu.
Anul trecut, în lunile noiembrie-decembrie, cel mai achiziționat ceas pentru cadou a fost Sekonda Navy, pentru damă, la prețul de 210 lei, potrivit retailerului.
Adus în România în exclusivitate de WatchShop.ro, Sekonda va fi unul dintre brandurile vedetă din oferta magazinului în campania de reduceri de Black Friday 2018.
”În această perioadă, clienții WatchShop.ro vor putea achiziționa și ceasuri sofisticate, cum ar fi noul Sekonda Cronograf 1593, un ceas masculin care îmbină tradiționalul cu noile trenduri fashion. Modelul este cotat la prețul de 580 de lei și va fi unul dintre produsele vedetă incluse în campania ce oferă reduceri unice în an”, se arată în comunicat.