Lanțul de cafenele Ted's Coffee, fondat de Vasi Andreica, continuă investițiile și deschide trei noi unități în București.
Noile investiții vor avea loc după ce în ultimele 15 luni au fost lansate 11 unități, unele dintre acestea fiind concepte noi pentru Ted's Coffee, cum ar fi conceptul de cafenea bancară dezvoltat alături de Techventures Bank, și o locație nouă în cartierul rezidențial bucureștean Onix, din Pipera.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Continuăm investițiile în creșterea rețelei de cafenele și ne dezvoltăm, în principal, prin parteneriate. Ca antreprenor, sunt optimist și cred în puterea parteneriatelor, atât cele strategice, cu alți co-investitori și francizați, cât și parteneriate financiare și investiționale. Două dintre deschiderile din luna septembrie din București vor fi în formate noi și cu suprafețe mai mari, cu o ofertă mai mare pe partea de food: o cafenea în zona Dorobanți - Piața Romană – ASE ), și a doua în complexul One Floreasca City. A treia cafenea va fi o redeschidere a locației din clădirea de birouri Euro Tower, într-un format nou”, a declarat Vasi Andreica, CEO Ted's Coffee.
Ted's Coffee are în prezent o rețea cu 44 cafenele la nivel național, iar investiția într-o cafenea este cuprinsă între 50.000 euro și 100.000 euro.
“Suntem într-un proces de revenire a activității de business din HoReCa și ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulențe. Avem segmente de business, în special cele din zona de birouri, care sunt închise sau după caz deschise, dar cu rezultate destul de slabe comparativ cu anul de referință 2019. Piața de birouri dă ușoare semne de revenire, așteptăm mijlocul lunii septembrie să vedem dacă se vor repopula clădirile, și, bineînțeles, sperăm să nu fie cazul unui nou lockdown. Cafenelele stradale și cele din mall-uri își revin mai rapid, iar unele dintre acestea au ajuns la nivelul de vânzări anterior pandemiei, de altfel un semn bun pentru perioada următoare”, adaugă antreprenorul Vasi Andreica.
În contextul planurilor de extindere a rețelei de cafenele pentru următorii ani, compania Ted's Coffee caută francizați alături de care să preia locații existente sau să dezvolte cafenele noi. Astfel, Ted's Coffee vizează în perioada următoare o dezvoltare mixtă a rețelei, atât prin locații proprii, cât și prin francize, cu mai multe tipuri de locații, fiecare dintre acestea cu particularitățile sale și implicit costuri investiționale diferite.
CITEȘTE ȘI Transilvania Residence: un proiect imobiliar exclusivist în BrașovTed's Coffee este un brand de cafenele lansat în anul 2013 care s-a dezvoltat la nivel național în centre comerciale, în clădiri de birouri și stradal.