Lanțul de parfumerii Douglas, divizie a retailerului Douglas GmbH și intrat pe piața din România în 2007, continuă extinderea rețelei de magazine, cu un punct de vânzare în București Mall, al 23-lea din rețeaua locală și cel de-al optulea din București.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
„Anul 2017 este un an dedicat extinderii rețelei Douglas. Ne-am concentrat eforturile în această direcție pentru a fi mai aproape de clienți, în retailul tradițional sau online. Până la sfârșitul anului ne dorim să creștem rețeaua până la 25 de magazine”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.
Magazinul are o suprafață de peste 400 metri pătrați și este din punct de vedere al dimensiunii și al ofertei de produse, printre cele mai mari magazine Douglas din Romania.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Rețeaua de magazine Douglas numără 23 de puncte de prezență - un magazin online și 22 de magazine fizice, în 12 orașe (București, Baia Mare, Brașov, Cluj Napoca, Craiova, Constanța, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Timișoara și Târgu Mureș).
Douglas Romania a încheiat anul 2016 cu o vânzări în creștere cu 21% față de anul anterior și o cifră de afaceri 93 milioane lei.
Douglas GMBH este unul dintre principalii retaileri europeni din segmentul de parfumerie și cosmetice. Oferta sa multi-chanel, care integrează magazinele fizice, online și mobile, cât portofoliul de peste 35.000 de produse actualizate constant, plasează Douglas în primele poziții pe piața competitiva a cosmeticelor selective.
În anul financiar 2015/2016, Douglas a generat vânzări de aproximativ 2,7 miliarde de euro.