Conceptul de magazine „fresh snacking & convenience” 1 Minute, ce face parte din grupul francez Lagardère Travel Retail România, ajunge și în Pasajul de la Piața Universității, din București.
Investiția a fost de 140.000 euro.
Magazinul vinde clienților produse preparate în unitățile proprii (sandviciuri, salate și produse de patiserie) și produse complementare – cafea, băuturi răcoritoare, dulciuri, presă și tabac.
Odată cu deschiderea noului concept store din centrul Capitalei, „1 Minute” ajunge la 34 de unități în România.
Cu o experiență de 165 de ani în comerțul din zonele de tranzit, Lagardère Travel Retail este unul dintre principalii jucători de pe piața de Travel Retail, cu peste 4.400 de magazine pentru trei linii de afaceri: Duty-free & Luxury, Travel Essentials și Foodservice.
În România, compania este prezentă de peste 20 de ani pe piața de retail și operează o rețea de peste 260 de magazine pentru segmentele de News & Convenience, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu mai multe branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee.