FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de haine și accesorii din România, a livrat în primele 9 luni ale anului circa 200.000 de produse în valoare de 6,5 milioane de euro, iar angajații au împachetat aproximativ 125.000 de colete.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Prețul produselor listate în magazinul online începe de la 19 lei și crește în funcție de categoria sau modelul ales de fiecare client. În medie, valoarea unei comenzi este de 280 lei, cele mai multe dintre ele realizându-se dimineața între orele 8:00 și 10:00, după-amiaza, în jurul orei 14.00 sau seara după ora 21.00.
Cele mai populare produse în primele 9 luni din an au fost rochiile, urmate de pantofi, în special cei cu toc.
CITEȘTE ȘI Proprietarii grupului care deține Pizza Hut și KFC pe mai multe piețe anunță oficial că vor să listeze un pachet de acțiuni la Bursa BucureștiEstimările pentru finalul de an vizează vânzări de până la 5 milioane de euro.
FashionUP funcționează în România din 2009, iar din 2011 s-a extins la nivel regional cu o reprezentanță în Bulgaria. În octombrie 2016 a preluat operațiunile Click4Fashion din România, Bulgaria și Ungaria. Cu această ocazie FashionUP preia parteneriatul cu La Redoute, magazinul de fashion numărul 1 din Franța.
În acest an FashionUP și-a mutat birourile în Centrul de Business Gramont, din imediata apropiere a parcului Carol din București.