Retailerul MAM Bricolaj își temperează elanul - intră în reanalizarea strategiei de investiții

Retailerul MAM Bricolaj își temperează elanul - intră în reanalizarea strategiei de investiții
scris 18 feb 2022

Retailerul MAMBricolaj a decis reanalizarea strategiei de investiții și necesitatea oportunitatea atragerii de fonduri noi de la investitori, pe fondul nedeschiderii unui magazin din Brașov și amânării deschiderii altor spații până în primul semestru din 2022.

În vară, rețeaua anunța că deschide în luna octombrie 2021 un nou magazin în Brașov, al patrulea în cadrul rețelei MAMBricolaj, și are în plan deschiderea celui de-al cincilea magazin în primul semestru din 2022, în București sau Iași.

Urmărește-ne și pe Google News

"Conducerea MAMBricolaj anunță investitorii și persoanele interesate că, în urma unui proces de analiză și de evaluare atent, cu scopul de a minimiza riscurile financiare pentru investitori, dar și potențiale pierderi pentru companie, ca urmare a nedeschiderii magazinului din Brașov și amânarea deschiderii altor locații până în primul semestru din 2022 și concentrarea resurselor pentru stabilizarea robustă a rețelei actuale de magazine, administratorul si managementul companiei au decis reanalizarea strategiei de investiții și necesitatea oportunității atragerii de fonduri noi de la investitori.

Ca efect al acestei decizii strategice și al orientării companiei către consolidarea rețelei existente de magazine, managementul companiei a decis reconsiderarea priorităților în perioada imediat următoare, iar toate acțiunile pe care le va face să aibă drept scop principal securizarea investiției
actuale și limitarea oricăui potențial impact nefavorabil pentru companie și investitori", anunță acum compania.

VIDEO PROFIT NEWS TV Alexandru Băloi, Director Divizia de Soluții pentru Antreprenori, Vodafone România: Pentru o afacere mică, primii pași în digitalizare înseamnă prezența în mediul online. E foarte important să poată să te găsească clienții CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Alexandru Băloi, Director Divizia de Soluții pentru Antreprenori, Vodafone România: Pentru o afacere mică, primii pași în digitalizare înseamnă prezența în mediul online. E foarte important să poată să te găsească clienții

Astfel, majorarea capitalului social cu aport în numerar, prin emisiunea unui număr de 677.200 acțiuni noi cu valoarea nominală de 0,1 lei/acțiune în schimbul unei prime de emisiune, pentru asigurarea implementării planurilor de dezvoltare ale societății, este văzut ca un demers strategic ale cărui implicații și efecte necesită o analiză adecvată.

Sumele preconizate a fi atrase în cadrul ofertei de majorare capital cu aport în numerar erau destinate susținerii planurilor de dezvoltare ale rețelei de magazine. Alocarea efectivă a sumelor prin majorarea de capital a fost determinată pe obiective de investiție în funcție de planul de dezvoltare a rețelei pentru 2021 și 2022 și de oportunitățile identificate – în principal magazinul de la Brașov și pentru deschiderea unui alt magazin în Iași sau București (semestrul 1 din 2022). Valoarea investită pe magazin era estimată la circa 1,4 milioane de euro, inclusiv capitalul de lucru necesar (stocuri, salarii, utilități si chirii).

"În condițiile unei lichidități foarte bune a companiei, analiza de piață efectuată a relevat faptul că o majorare de capital decisă și implementată într-un context economic dominat de schimbări rapide și impredictibilitate nu se susține economic, momentan, pentru niciuna dintre părți. Mai mult, rezultatele si performanța financiară actuală permit posibilitatea de a propune aprobării adunării acționarilor acordarea de dividende, ceea ce se va reflecta și în construirea parteneriatului nostru de încredere cu acționarii societății.

Având în vedere această decizie strategică și în directă corelare cu scopul acțiunii de atragere de noi resurse de la investitorii de pe bursă, managementul companiei a hotărât amânarea depunerii prospectului de majorare către ASF și, implicit, a majorării capitalului social prin aport în numerar până la îmbunătățirea circumstanțelor economice și de piață", explică compania.

Rețeaua arată că, din punct de vedere strategic și operational, are resursele interne si lichiditatea necesară de a susține cresterea organică, sustenabilă, performantă pentru rețeaua actuală de magazine. Cifra de afaceri înregistrată de companie în 2021 este cu 34% peste rezultatele din 2020.

Pentru următorii 5 ani, planul de dezvoltare al rețelei de magazine MAMBricolaj rămâne o țintă strategică prioritară, cu obiectivul să ajungă la 12 magazine la nivel național, în principalele orașe mari și mijlocii - Brașov, Timișoara, Cluj, Iași, Constanța - dar și o altă adresă în Bucuresti.

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial


MAMBricolaj este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București din ianuarie 2021. 

viewscnt
Afla mai multe despre
mam bricolaj
profit
venituri