Retailerii americani se joacă de-a v-ați ascunselea cu produsele Ivankăi Trump

Retailerii americani se joacă de-a v-ați ascunselea cu produsele Ivankăi Trump
scris 16 apr 2017

Retailerii americani prinși la mijloc în jocurile politice din Statele Unite încearcă să mulțumească pe toată lumea, așa că se joacă de-a v-ați ascunselea cu produsele Ivankăi Trump, prin retragerea lor de pe site-uri sau scoaterea semnelor din magazinele tradiționale care poartă numele sau logo-ul acesteia, transmite Bloomberg.

Bed Bath & Beyond, de exemplu, comercializa prin magazinul său online genți pentru scutece produse de Ivanka Trump, dar acestea au fost retrase în martie, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Un reprezentant al companiei a declarat la momentul respectiv că retailerul nu mai comercializează produsele fiicei președintelui Donald Trump, provocând nemulțumirea susținătorilor acestuia.

Ulterior, Bath & Beyond a dat asigurări cumpărătorilor că produsele Ivankăi Trump pot fi găsite în unele magazine ale companiei.

Versiuni ale acestei povești au avut loc și în cazul altor retaileri care comercializează produse sub marca Trump.

Atunci când produsele Trump au dispărut de pe site-ul Belk, în februarie, compania a informat că decizia face parte din operațiunile normale de afaceri și că gama Trump este disponibilă în cele mai importate trei magazine ale sale.

Produsele Ivankăi Trump nu mai apar nici pe site-ul Burlington Coat Factory, dar sunt disponibile încă în magazinele comapaniei. Aceeași situație este și în cazul Saks Off 5th și Stein Mart.

Un alt caz este cel al magazinelor TJ Maxx și Marshall’s, ambele deținute de TJX Cos., care a instruit angajații să înlăture semnele care poartă numele și logo-ul Ivanka Trump, potrivit New York Times. În urma deciziei, produsele Trump au fost mutate de pe rafturile speciale pe cele obișnuite din magazine.

FOTO Mișcare surprinzătoare: Raul Ciurtin dă laptele pe vin și se lansează într-o nouă afacere. Anul trecut anunța pentru Profit.ro: Cu laptele am terminat! CITEȘTE ȘI FOTO Mișcare surprinzătoare: Raul Ciurtin dă laptele pe vin și se lansează într-o nouă afacere. Anul trecut anunța pentru Profit.ro: Cu laptele am terminat!

Toți retailerii au dat aceleași explicații, că este vorba de decizii obișnuite de afaceri.

Un purtător de cuvânt al mărcii Ivanka Trump a spus că compania nu are niciun control asupra felului în care sunt comercializate produsele și că rotirea acestora din online în magazinele fizice este un fapt obișnuit.

Compania Ivankăi Trump acordă licențe pentru numele acesteia producătorilor de bunuri, inclusiv unei linii de îmbrăcăminte de 100 de milioane de dolari fabricată de G-III Apparel Group, dar și pentru încălțăminte și accesorii.

Ivanka Trump și-a transferat activele unui trust administrat de rude ale soțului ei, Jared Kushner, păstrând drepturile de proprietate și încasările.

Creșterea vânzărilor G-III a încetinit în anul încheiat la 31 ianuarie la 17,9 milioane de dolari, aceasta fiind cu 39% mai mică față de cea de 29,4 milioane de dolari în urmă cu un an.

Shannon Coulter, co-fondatoare a organizației anti-Trump a consumatorilor Grab Your Wallet, a spus că magazinele încearcă probabil să neutralizeze orice fel de probleme de relații publice, prin eliminarea numelui Ivankăi Trump de pe site-urile lor.

Totul a început în noiembrie, când Donald Trump a câștigat alegerile prezidențiale. Produsele sub marca Ivanka Trump au început să dispară din magazinele Nordstrom, Neiman Marcus, și ShopStyle.

Activiștii anti-Trump au cerut boicotarea magazinelor care vând produsele familiei sale, în timp ce susținătorii acestuia au cerut boicotarea tuturor celor care opresc comercializarea lor.

Atât Ivanka Trump cât și Kushner sunt implicați oficial în administrația de la Csa Albă. În încercarea de a se distanța de marca sa, Ivanka a anunțat în acest an că cedează managementul de zi de zi lui Abigail Klem.

viewscnt
Afla mai multe despre
ivanka trump