Comportamentul de consum al românilor s-a schimbat semnificativ în ultimele 4 săptămâni, aceștia alocând o atenție mult mai mare sănătății și igienei personale. Această preocupare a generat, în ultimele săptămâni, achiziții în creștere de echipamente electronice și electrocasnice destinate întreținerii sănătății personale și menținerii unui stil de viață sănătos.
Începând cu luna februarie, vânzările de purificatoare de aer la retailerul online evoMAG au crescut cu 50%, ca măsură de combatere a poluării, a alergenilor, cauzați de venirea primăverii și ca o metodă de diminuare a bacteriilor și virusurilor din locuințe.
De asemenea, în ultima lună, românii au luat în calcul posibilitatea de a găti mai mult acasă, lucru ce s-a reflectat în creșterea vânzărilor de mașini de făcut pâine cu 70% și de aparate multicooker cu 30%. evoMAG a înregistrat comenzi în creștere și la roboți de bucătărie, blendere și storcătoare de fructe.
O categorie aparte către care clienții și-au îndreptat atenția în această perioadă a fost reprezentată de Fitness & wellbeing, produse care permit continuarea activității fizice acasă. Astfel, cele mai vândute echipamente indoor au fost benzile de alergat, stepperele și bicicletele de fitness.
În continuare, la mare căutare au fost și dispozitivele destinate monitorizării activității sportive. Românii au cumpărat în ultimele 4 săptămâni brățări fitness și ceasuri sportive, care pot monitoriza pașii, ritmul cardiac, caloriile consumate etc.
În categoria produselor de îngrijire personală, dispozitivele cele mai căutate au fost termometrele cu detecție rapidă, fie cu raze infraroșii, fie de contact, și tensiometrele.
În medie, bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziții de astfel de produse a fost de aproximativ 1.500 lei.
evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.