Vânzările online de mobilă s-au majorat, în această toamnă, în România, cu 30% față de datele înregistrate în 2018, valoarea medie a unei achiziții fiind de 105 euro, arată rezultatele unei analize publicate de către Vivre, retailer online din industria home & deco din România.
Conform cercetării Vivre, din totalul produselor care au ajuns în casele românilor acest an, 40% au fost articole de mobilier, 20% textile, 12% accesorii pentru bucătărie și baie, 10% decorațiuni de interior, 10% articole lifestyle și 8% corpuri de iluminat, scrie Agerpres.
"În această toamnă, valoarea medie a coșului de cumpărături a ajuns la 105 euro. Printre cele mai populare categorii se numără mobilierul, textilele și corpurile de iluminat. Pentru sezonul de vârf am negociat condiții speciale cu furnizori din țări precum Spania, Anglia, Portugalia, Germania, și am îmbunătățit pricing-ul la produsele care au performat cel mai bine", afirmă Andrei Stănescu, chief commercial officer Vivre.