McDonald’s a declarat că o defecțiune tehnologică a perturbat operațiunile în multe dintre punctele sale de vânzare din întreaga lume, inclusiv în Japonia și Australia, dar a exclus posibilitatea unui incident de securitate cibernetică, transmite agenția Reuters.
Multe dintre magazinele McDonald’s din Japonia au încetat să mai primească comenzi de la clienți din cauza întreruperii sistemului, a declarat un purtător de cuvânt al McDonald’s Holdings Company Japan, adăugând că societatea lucrează pentru a restabili operațiunile în curând.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Suntem conștienți de o pană tehnologică, care a afectat restaurantele noastre; problema este acum în curs de rezolvare”, a declarat McDonald’s într-un comunicat.
McDonald’s Australia a precizat că unele dintre restaurantele sale au revenit online pentru a servi clienții după pană și că lucrează la restabilirea celorlalte magazine, scrie G4Media.ro.
Lanțul de restaurante fast-food are aproximativ 40.000 de restaurante în întreaga lume, cu peste 14.000 de magazine în Statele Unite. Acesta operează aproape 3.000 de magazine în Japonia și aproximativ 1.000 în Australia, arată site-urile sale pentru aceste regiuni.
Întreruperea pare să fi afectat și clienții din Hong Kong, Noua Zeelandă și Marea Britanie.
La începutul acestei luni, Facebook și Instagram, deținute de Meta, s-au confruntat, de asemenea, cu probleme tehnice care au întrerupt serviciile globale a sute de mii de utilizatori timp de peste două ore.