În weekendul reducerilor (15 - 17 noiembrie), românii au cumpărat și plătit online de peste 245 de milioane de lei, în creștere cu 24% în comparație cu 2018. Luând în considerare atât comenzile plătite online, cât și cele cu numerar la livrare, românii au cheltuit peste 1,2 miliarde de lei.
În sistemul PayU România au fost generate 499.632 de tranzacții, în creștere cu 33% față de anul trecut. Aproximativ 80% din această sumă, respectiv peste 198 de milioane de lei, s-a înregistrat în ziua de vineri, 15 noiembrie.
Minutul de aur a stabilit un nou record în materie de plăți online: în intervalul 7:27-7:28 s-au înregistrat 2.140 de plăți online, aproape dublu față de anul trecut.
Topul cumpărăturilor online rămâne și anul acesta dominat de produsele IT&C, urmate de produse din categoria eTail și servicii.
Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 484 de lei, cu 18% mai mică decât anul trecut, în timp ce coșul mediu de cumpărături în rate a crescut cu 5% și a ajuns la 974 de lei. Peste 37% din totalul volumelor au fost achitate cu un card în rate fără dobândă.
Topul tranzacțiilor online din weekendul reducerilor:
- Cea mai mare tranzacție online a fost de 57.949 lei, coșul de cumpărături conținând produse IT&C
- Pe locul al doilea se află o tranzacție de peste 47.000 lei
- Pe locul al treilea se află o tranzacție de 34.511 lei
Topul primelor 6 țări după numărul de plăți online înregistrat în platforma PayU este:
- Marea Britanie – 6.8%
- Ungaria – 3.7%
- SUA – 0.5%