RAPORT Valoarea tranzacțiilor online de Black Friday va crește în acest an cu 30%, la peste 52 milioane de euro

RAPORT Valoarea tranzacțiilor online de Black Friday va crește în acest an cu 30%, la peste 52 milioane de euro
scris 5 nov 2018

Furnizorul de servicii de plată PayU România, liderul pieței de plăți online, a anunțat luni că estimează, pentru ediția de Black Friday de anul acesta, o creștere cu 30% a valorii tranzacțiilor online comparativ cu anul trecut, depășind 243 milioane de lei (52,13 milioane de euro).

PayU România estimează că 35% din valoarea totală a tranzacțiilor procesate va proveni din plățile făcute cu un card în rate fără dobândă, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”Nu mai este o surpriză că Black Friday este evenimentul cel mai așteptat în e-commerce. Dacă luăm în calcul valoarea totală a cumpărăturilor online de Black Friday, incluzând aici atât tranzacțiile achitate online, cât și cele cu numerar la livrare, ne așteptăm ca întreaga sumă să se ridice la peste 813 milioane de lei”, a declarat Country Manager PayU România, Marius Costin.

Băncile promit măsuri \ CITEȘTE ȘI Băncile promit măsuri "excepționale" pentru debitorii ajunși cazuri sociale în noul Cod de Conduită al industriei: stoparea unor costuri sau chiar reducerea datoriei

Totodată, plata cu un singur click va avea și anul acesta o pondere importantă în prima parte a zilei de 16 noiembrie, datorită faptului că prin această metodă de plată consumatorii pot plăti rapid și în siguranță, asigurându-se astfel că obțin produsul preferat, potrivit companiei.

”Ultimele statistici arată că 40% din populația României cumpără online, iar din aceștia 70% fac achiziții lunare. Acest lucru indică o maturizare a pieței de e-commerce și o constanță în comportamentul de consum online, iar Black Friday este momentul care indică cel mai bine trendurile în comerțul online”, a spus Costin.

Totodată, în ultimii doi ani, metodele de plată cu cea mai mare creștere – plata în rate și plata cu un singur click – au scos în evidență cel mai important trend și indicator de business - încrederea consumatorilor, potrivit companiei. Compania a subliniat că produsele din categoria fashion ocupă un loc din ce în ce mai mare în coșul online de cumpărături, în timp ce categoria home&deco înregistrează creșteri semnificative de la an la an.

”Produsele IT&C se vor menține și anul acesta pe primul loc în topul preferințelor cumpărătorilor. Conform estimărilor PayU, valoarea medie a coșului de cumpărături se va menține în jurul valorii de 600 lei, similar cu anul anterior”, se arată în comunicat.

Anul trecut, în platforma PayU au fost înregistrate tranzacții din 70 de țări. Persoane din Pakistan, Cipru sau Rusia au cumpărat produse de pe site-urile românești care au avut promoții de Black Friday, potrivit companiei.

”Comerțul online transfrontalier este principalul trend pe piața digitală fără frontiere, iar Black Friday îl confirmă. Magazinele online din România trebuie să fie pregătite pentru cumpărătorii din alte țări, iar primul pas este să se asigure că au metodele de plată potrivite. De exemplu, pentru cardurile emise în alte valute este important să pună la dispoziție clienților o metodă de plată precum Multi Currency Pricing (MCP), prin care cumpărătorii au posibilitatea de a plăti în valută la un preț fix și constant”, a afirmat Marius Costin.

Platforma PayU estimează că va procesa peste 50 de tranzacții pe secundă în momentele de vârf. Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta se numără eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, iStyle.

viewscnt
Afla mai multe despre
black friday
payu