Raiffeisen Bank SA a acordat companiei Teilor două credite în valoare de 1,6 milioane de euro pentru capital de lucru și, respectiv, 5 milioane de lei pentru investiții, iar EximBank a emis garanții în numele și în contul statului român pentru cele două împrumuturi, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, implementată în urma mandatului special primit din partea statului român.
Cele două finanțări de la Raiffeisen Bank, garantate în proporție de 90% de EximBank, vor permite societății să-și asigure necesarul de lichiditate pentru desfășurarea activității curente, dar și să facă investiții în infrastructura IT și aplicații de e-commerce, respectiv dezvoltarea unui ecosistem digital Teilor, o platformă care va deservi și nevoile echipelor Teilor, dar va avea incluse capabilități de tipul machine learning, sisteme de predicție, precum și digitalizarea proceselor.
„Teilor este un business de familie românesc, susținut de o poveste autentică. Totul a început acum două decenii, când prin pasiune și curaj a luat contur un brand remarcabil de retail în domeniul bijuteriilor cu aur și pietre prețioase. Intuiția și creativitatea echipei au condus către deschiderea a 50 de magazine Teilor în România și debutul expansiunii internaționale: Polonia și Bulgaria. De la primul magazin de pe Strada Teilor din Pitești, la visuri concretizate într-o prezență offline și online care a trecut dincolo de granițe”, a spus Willy Dicu, CEO Teilor.
CITEȘTE ȘI Virtual Private Server (VPS) – soluția de la Vodafone care vă permite să configurați mașinile virtuale în funcție de propriile nevoiBrandul Teilor are o prezență de peste două decenii pe piața din România, cu peste 50 de magazine brick & mortar deschise atât la nivel național, cât și internațional: Bulgaria (Sofia) și Polonia (Varșovia). În 2019, Teilor a înregistrat o cifră de afaceri de peste 160 milioane lei, în creștere cu aproximativ 30% față de anul precedent.
La începutul anului 2021, Teilor a lansat două site-uri internaționale, pentru Bulgaria și Polonia, continuând, astfel, planurile de expansiune internațională, atât în mediul online, cât și la nivelul magazinelor fizice.