Compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 5,5 milioane euro, cu 10% mai mult față de anul precedent, și un profit de peste 600.000 euro. Pentru acest an, compania estimează tot o creștere cu până la 10% a cifrei de afaceri.
Evoluția companiei este pe fondul lărgirii portofoliului de produse, investițiilor în secții noi și dezvoltării gamelor de produse comercializate în hypermarketuri, ca și al exportului în Republica Moldova.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cea mai mare creștere a fost înregistrată la ceaiuri, cu 20%, urmată de gama Ginkana, cu 12%, gama de sucuri, cu 6%, și gamele de imunitate, creme și produsele de slăbit, realizând fiecare o pondere în vânzări de 5%.
Compania pregătește deschiderea unei noi secții și finalizarea a două hale cu o suprafață de 750 metri pătrați ce vor fi destinate depozitării. Va continua și în acest an procesul de dezvoltare a portofoliului de produse, prin extinderea gamei food și a lansării de ceaiuri premium.
Alevia este o companie românească înființată în 1994, specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri. Compania, în care lucrează 200 de angajați, produce 140 de tipuri de suplimente nutritive și 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine din România