Producătorul german de motoferăstraie STIHL lansează și în România colecția de îmbrăcăminte - Urban Lumberjack - inspirată din lumea tăietorilor de lemne și a motoutilajelor.
Colecția de îmbrăcăminte STIHL este dedicată tinerilor cu un spirit urban puternic și este formată din tricouri, șepci, hanorace, jachete și accesorii. Urban Lumberjack are și o dimensiune “nature”, pentru iubitorii de drumeții care conține jachete, veste, sepci, căciuli, genți, rucsace și cuțite pliabile STIHL.
STIHL a lansat prima colectie din linia Urban anul trecut, dar compania a avut întotdeauna componenta activă pentru fani (sepci, jachete, tricouri, bocanci).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Lansarea acestei colecții, vine dintr-o experiență pe care compania STIHL o are deja în îmbinarea dintre zona de fashion și cea a tăietorilor de lemne, și anume colecțiile îmbrăcăminte dedicate fanilor Timbersports. Această disciplină are milioane de fani în întreaga lume, iar țara noastră face parte deja din acest club, având chiar o echipă națională care ne va reprezenta la mondialele de luna viitoare de la Stuttgart. Din această experiență a luat naștere și colecția Urban Lumberjack, care sperăm să prindă în special la tinerii nonoconformiști, care doresc să fie originali, mai ales că aceste piese sunt în serie limitată și se pot procura doar din magazinele distribuitorilor STIHL”, a declarat Ioan Ghineț, coordonator PR al STIHL.
Potrivit STIHL, dacă unele din produse nu sunt găsite fizic în magazine, ele pot fi comandate.
Prețurile pentru colecția Urban Lumberjack pornesc de la 65 lei un maieu hot saw, 90 lei, 230 lei ochelari cu rama de lemn, 195 lei hanorac, 390 lei jacheta și 465 lei vesta.
Colectia este disponibila în toată rețeaua mondială STIHL, din peste 160 de țări.
Anul acesta compania împlinește 90 de ani, fiind înființată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart.
STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL și VIKING.