Sunimprof Rottaprint, producător de etichete autoadezive, a raportat o creștere a exporturilor cu 10% în 2017 comparativ cu anul precedent. Potrivit datelor companiei, exporturile au crescut cu peste 6% în primele trei luni ale acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut, iar la nivelul întregului an se estimează o creștere de 12%.
Sunimprof Rottaprint are în plan deschiderea celui de-al treilea centru logistic din străinătate și al doilea din Germania, în Hamburg.
Conform reprezentanților companiei, exporturile au însumat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, efectuându-se livrări în 14 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii. Tot anul trecut, numărul clienților străini a crescut cu circa 21%. Astfel că, din cei 800 de clienți ai companiei, ponderea clienților străini este de 15% din total.
CITEȘTE ȘI Lidl a semnat actele pentru deschiderea la București a celui de-al doilea mare hub digital din Europa: investiție inițială de aproape 10 milioane euroÎn topul industriilor reprezentate de clienții străini ai Sunimprof Rottaprint se află industria alimentară și cea chimică, în special produsele pentru îngrijirea casei. Cele mai solicitate produse pentru export din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele autoadezive, capacele din folie de aluminiu, folia cu barieră și etichetele shrink sleeve. Operațiunile desfășurate de companie în centrele logistice din afara țării sunt de depozitare și ambalare, producția fiind realizată în exclusivitate în România.
Cu o experiență de 27 ani, compania românească cu sediul în Apahida, Cluj, deține 4 centre logistice în România: la Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și două centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 250 de angajați.