Grupul francez Hermes, producătorul genților Birkin, care se comercializează la un preț de peste 10.000 de dolari bucata, a anunțat vineri că va majora prețurile în acest an, după ce în ultimul trimestru din 2023 vânzările sale au crescut cu 17,5%, ceea ce demonstrează rezistența cumpărătorilor de produse de lux la condițiile economice dificile, transmite Reuters.
În ultimul trimestru al anului trecut, vânzările Hermes s-au ridicat la 3,36 miliarde de euro, în creștere cu 17,5% la un curs de schimb constant, peste estimările analiștilor care mizau pe un avans de 14%, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania intenționează să majoreze prețurile în acest an cu 8% până la 9% la nivel global, a anunțat vineri președintele Axel Dumas.
Una din cele mai performante companii din industria produselor de lux, Hermes este renumit pentru că își devansează rivalii atunci când condițiile economice se deteriorează, grație designului său clasic și managementului atent al producției și stocurilor, care ajută la menținerea imaginii exclusiviste a mărcii.
Gențile produse de Hermes, precum celebrele Birkin, sunt accesibile numai celor mai bogați cumpărători, care în mod normal sunt mai imuni la condițiile economice dificile.
Compania a precizat că va plăti un bonus de 4.000 de euro pentru fiecare din cei 22.000 de angajați ai săi la nivel mondial.