Retailerul irlandez de îmbrăcăminte Primark, una dintre cele mai mari companii în domeniu, care își vinde produsele la prețuri accesibile, se extinde în România, urmând să deschidă un magazin și în mall-ul AFI Cotroceni.
Primark și-a anunțat intrarea în România la începutul anului, confirmând informațiile anunțate de Profit.ro încă din 2017.
La acel moment a fost anunțat că Primark pregătește cea mai mare extindere a rețelei sale de magazine de după 2006, majoritatea în Europa și Statele Unite, politica sa de prețuri scăzute atrăgând clienții fără sprijinul ofertelor online.
Informațiile transmise atunci de Profit.ro au fost că Primark ia în calcul și România.
CITEȘTE ȘI FOTO Grupul american Philip Morris International pregătește investiții suplimentare de peste 100 milioane dolari în România și lansează și un nou produsÎn ianuarie, compania a anunțat că va intra în România, prin deschiderea primului magazin, în București, localizat în centrul comercial ParkLake.
Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piață central și est europeană, dupa inaugurarea magazinelor sale din Slovenia, Polonia și Cehia, din ultimii ani.
Acum, compania anunță că ia în calcul și AFI Cotroceni.
După ce a devenit o prezență importantă pe străzile comerciale britanice, Primark se extinde în Europa și Statele Unite, după ce și-a triplat suprafețele de vânzare la circa 1,2 milioane de metri pătrați în ultimul deceniu.
CITEȘTE ȘI Philip Morris International începe comercializarea în România a dispozitivului lil SOLID 2.0 introdus de IQOS pentru a accelera progresul către un viitor fără fumSpre deosebire de majoritatea retailerilor de îmbrăcăminte, Primark se bazează în totalitate pe magazinele fizice.
Primark, un retailer irlandez, lansat la Dublin în urmă cu peste 50 de ani, are mai multe de 400 de magazine pe 14 de piețe și peste 70.000 angajați.
Primark își propune să se extindă și în Franța, Italia și Peninsula Iberică, astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în cinci ani.