Retailerul irlandez de îmbrăcăminte Primark pregătește cea mai mare extindere a rețelei sale de magazine de după 2006, majoritatea în Europa și Statele Unite, politica sa de prețuri scăzute atrăgând clienții fără sprijinul ofertelor online, relatează Bloomberg.
Informațiile Profit.ro sunt că Primark ia în calcul și România.
Compania intenționează să deschidă în actualul an fiscal 29 de magazine, majoritatea în afara Marii Britanii, a anunțat miercuri proprietara acestuia, Associated British Foods, după vânzări și profit peste așteptările analiștilor, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
După ce a devenit o prezență importantă pe străzile comerciale britanice, Primark se extinde în Europa și Statele Unite, după ce și-a triplat suprafețele de vânzare la circa 1,2 milioane de metri pătrați în ultimul decdeniu.
Spre deosebire de majoritatea retailerilor de îmbrăcăminte, Primark se bazează în totalitate pe magazinele fizice.
”Este o strategie foarte viabilă fără comerțul online”, a declarat directorul general al AB Foods, George Weston.
Acțiunile AB Foods au urcat miercuri cu până la 4,8%.
Rezultatele raportate de companie arată că aceasta a reușit să suporte presiunile deprecierii lirei, după votul pro-Brexit, care scumpește hainele importate.
Vânzările în termeni comparabili ale Primark în Marea Britanie au urcat cu 2% într-o perioadă de 24 de săptămâni încheiată pe 4 martie.