Magazinul poartă numele Proximart și are la vânzare produse de la alimente de bază, conserve, pâine, lapte UHT sau produse de uz cosmetic ori de curățenie, până la băuturi și gustări .
Cum funcționează
Clienții aleg produsele de pe un ecran tactil amplasat în exteriorul shop-ului, într-o zonă acoperită, plătesc rapid cu cardul, robotul le colectează produsele de pe rafturile magazinului și le livrează în câteva minute într-o fereastră securizată, de unde cumpărătorul le poate prelua.
În spate se află un sistem software care verifică stocurile mereu și optimizează operațiunile.
Proiectul a fost dezvoltat de SQB Robotics, start-up românesc de tehnologie, fondat la Brașov de Alexandra Boros (CMO) și Victor Tanvuia (CTO).
Liebrecht & wooD este prezent în România din 2001.
A intrat pe piața locală cu Militari Shopping Centre din București.
Ulterior a dezvoltat clădirea de birouri Victoria Park (vândută în 2004).
















