Platforma cehă de fashion online Glami, intrată în iunie 2017 în România, anunța că în acest an principalul target este reprezentat de cumulul vânzărilor pentru parteneri, preconizat la peste 12 milioane de euro.
Michal Jirak, fondator Glami.ro și unul dintre acționarii InspiGroup, spune că din România este mai competitivă decât restul piețelor pe care operează platforma
"România are câțiva jucători interesanți pe piața de comerț online, dar nu putem afirma că piața din România este mai competitivă decât restul piețelor pe care operăm. Pentru Glami, chiar și o piață fragmentată este o piață unde poți aduce o mai mare valoare cumpărătorilor. Credem că Glami poate aduce venituri mari brandurilor specializate de fashion și vom lansa noi metode de promovare a acestora. Ne-am depășit semnificativ targetul propus și suntem pe cale să aducem peste 12 milioane de euro în vânzări pentru partenerii noștri în 2018. Nu putem dezvălui cifrele exacte pentru fiecare piață pe care operăm, dar România este piața cu creșterea cea mai rapidă dintre toate cele pe care ne-am lansat", a declarar Michal Jirak.
CITEȘTE ȘI Liberty Center, preluat de bănci pe fondul crizei, ridică traficul și afacerile, mizând în continuare pe locatarii din zonăUnul din principalele obiective pentru 2018 va fi integrarea magazinelor online locale pe Glami.ro.
"România este una din piețele unde prezența magazinelor online internaționale este cea mai mare. Încă peste 70% din comenzi sunt pentru jucătorii internaționali. Aceștia au făcut o treabă foarte bună în localizarea operațiunilor, astfel încât clienții să beneficieze de servicii excelente și să nu-și dea seama că produsele respective nu sunt vândute de companii locale", adaugă Michal Jirak.
Glami România a fost a opta țară în care catalogul online de fashion a fost lansat. InspiGroup, compania mamă, a crescut în 4 ani de la o echipă de 4 oameni la peste 150 de angajați în 9 țări.