Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior. Compania a investit peste 634 milioane de lei, echivalentul a peste 130 milioane de euro, în extinderea și modernizarea rețelei sale, precum și în extinderea centrului logistic din Bacău.
Planurile Penny de expansiune rămân ambițioase, vizând investiții de 1 miliard de euro până în 2030, cu scopul de a extinde rețeaua și de a dezvolta competențele logistice. Pentru 2024, sunt planificate între 35 si 40 deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români, precum și construirea unui nou centru logistic lângă București.

Până la sfârșitul anului trecut, retailerul a ajuns să opereze 376 de magazine și 4 centre logistice. Este al 9-lea an consecutiv în care a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri în rândul entităților de retail alimentar din grupul REWE.
În 2023, echipa a crescut la peste 7.300 de angajați.
În prezent, rețeaua din România este alcătuită din 378 magazine la nivel național.