Piața produselor de îngrijire a copiilor mici crește, dar poate fi încetinită de tulburările social-politice

Piața produselor de îngrijire a copiilor mici crește, dar poate fi încetinită de tulburările social-politice
scris 23 iul 2018

Importatorul și distribuitorul de produse pentru copii mici Superfood Company estimează o majorare de 5% a pieței produselor de îngrijire a copiilor mici în primul semestru din 2018, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pe acest fond de creștere, Superfood a încheiat S1 cu vânzări în valoare de aproximativ 11,5 milioane de euro (54 milioane lei), mai mari cu 7% față de S1 2017. Compania continuă astfel tendința ascendentă conturată în primul trimestru al anului, precum și investițiile în consolidarea afacerii prin dezvoltarea mărcilor aflate în portofoliu. Investițiile aferente celui de-al doilea trimestru (T2) din 2018 se ridică la circa 300.000 euro (1,5 milioane lei), totalul sumei investite în S1 2018 ajungând astfel la aproximativ 537.000 euro (2,5 milioane lei).

„Am încheiat primul semestru al anului cu afaceri în creștere, așa cum prognozam. Sunt bucuros că în 2018 Superfood Company a reușit să își majoreze vânzările cu 7%, procent aflat peste nivelul de creștere a pieței pe care activăm, ceea ce înseamnă că ne-am mărit cota de piață, nu doar că am urmat o tendință. Sunt încrezător că această evoluție bună va continua și în următoarele șase luni, dar e greu să facem estimări deoarece piața produselor pentru copii, deși este stabilă în acest moment, este plină de provocări”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Urmărește-ne și pe Google News
Infractorii folosesc carduri cadou false pentru a determina utilizatorii să furnizeze date personale CITEȘTE ȘI Infractorii folosesc carduri cadou false pentru a determina utilizatorii să furnizeze date personale

Potrivit reprezentaților Superfood Company, dezvoltarea pieței ar putea fi încetinită de tulburările social-politice care se materializează prin fluctuații de curs valutar, creșterea dobânzilor care afectează puterea de cumpărare și decizia românilor de a-și întemeia o familie și implicit de a avea copii.

În următoarele luni, Superfood are în plan continuarea investițiilor, precum și extinderea depozitului central situat în București, în zona Pantelimon. 

Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani.

Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german Johan Georg Hibler. 

La nivel național, Superfood Company deține șase sucursale, situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara.

viewscnt
Afla mai multe despre
superfood company
produse copii