PepsiCo și Boston Beer se asociază pentru a crea o versiune cu alcool a băuturii Mountain Dew, transmite CNBC.
Boston Beer va dezvolta și produce băutura, numită Hard Mtn Dew, în timp ce Pepsi a creat o nouă entitate pentru a vinde, livra și comercializa produsul, arată news.ro.
Este așteptat ca băutura să ajungă pe rafturile magazinelor la începutul anului 2022.
CITEȘTE ȘI Jumbo iese din tăcere - acuză prețuri “revoltătoare”Hard Mtn Dew va face parte din categoria băuturilor aromate de malț și va conține 5% alcool în volum.
Imaginile timpurii ale produsului arată, de asemenea, că acesta va conține zero zahăr.
Primul indiciu potrivit căruia Pepsi ar putea intra pe segmentul bîuturilor alcoolice a venit în octombrie, când CEO-ul Pepsi, Ramon Laguarta, le-a spus analiștilor că Pepsi va lua în considerare această mișcare.
CITEȘTE ȘI Românii încep să consume mai multă carne de vită și de oaieA urmat un anunț al rivalei Coca-Cola, referitor la crearea Topo Chico Hard Seltzer, prima sa băutură alcoolică pentru consumatorii americani din ultimele decenii, printr-un parteneriat cu Molson Coors Beverage.
În luna iunie, Pepsi a depus, de asemenea, o cerere de marcă comercială, pentru a vinde bere marca Rockstar și băuturi de tipul hard seltzer.
Pepsi încearcă să folosească de numele Mountain Dew de câțiva ani, pentru a intra pe noi segmente, cum ar fi băuturile energizante.
Compania a lansat Mtn Dew Rise Energy la începutul acestui an.
CITEȘTE ȘI Auchan și Carrefour ar discuta despre o posibilă fuziune. Posibil și un schimb de active, care să implice RomâniaPotrivit Euromonitor, Mountain Dew deține aproximativ 7% din cota de piață a băuturilor răcoritoare carbogazoase, procent care o plasează pe locul cinci.
Pentru Boston Beer, parteneriatul cu Pepsi vine într-o perioadă în care produsele sale au probleme.
În ultimul trimestru, estimările optimiste băutura sa Truly hard seltzer nu s-au confirmat, ceea ce a dus la scăderea acțiunilor companiei cu 26% într-o singură zi, iar producătorul de bere și-a redus previziunile pe tot anul.
Între timp, segmentul berii în ansamblul său are probleme.
CITEȘTE ȘI McDonald’s întreabă în România - Vreți să fiți la noi manageri? Ce salariu oferăAnul trecut, volumul global al berii a scăzut cu 2,8%, în pofida consumului total de alcool, care a înregistrat cea mai mare creștere din ultimele două decenii, potrivit firmei de analiză a datelor IWSR.
Boston Beer a anunțat recent un parteneriat cu Beam Suntory pentru a aduce brandurile sale iconice în noi categorii.
Acțiunile Boston Beer au scăzut marți cu 2%. Acțiunile au coborât cu peste 32% din ianuarie, conferind companiei o valoare de piață de 8,2 miliarde de dolari.
Acțiunile Pepsi au crescut ușor marți. Până în prezent, titlurile Pepsi au urcat cu 4%, iar valoarea de piață a grupului este de 213,3 miliarde de dolari.