Pepco Group, care deține mărcile Pepco, Poundland și Dealz, intenționează să creeze aproximativ 13.000 de noi locuri de muncă în Europa în următorii trei ani, în urma deschiderii de noi magazine, a afirmat pentru Reuters directorul general Andy Bond.
Cele mai multe noi locuri de muncă vor fi în Europa continentală, firma estimând că în urma pandemiei cumpărătorii vor prefera magazinele mai ieftine. În timp ce mulți retaileri europeni și-au mutat operațiunile online, au închis magazinele și au făcut concedieri pentru a supraviețui pandemiei, Pepco face exact opusul, a declarat Bond.
Acesta a adăugat: "Spre deosebire de mulți retaileri tradiționali care se confruntă cu probleme, suntem extrem de încrezători în perspectivele noastre de creștere", scrie Agerpres.
Pepco s-a listat în mai la Bursa de la Varșovia, iar capitalizarea sa bursieră se situează la 6,9 miliarde de euro. Compania are aproximativ 35.000 de angajați în 3.400 de magazine din 16 țări. În septembrie va intra pe cea de-a 17-a piață, Austria.
În ultimul trimestru, Pepco a raportat venituri de 1,04 miliarde de euro și creștere comparabilă a vânzărilor de 29,3%, un avans care reflectă impactul pandemiei în aceeași perioadă a lui 2020, când magazinele au fost închise.
Grupul Pepco, unul dintre lanțurile de magazine cu cea mai puternică expansiune în Europa de Est, este prezent și în România, unde comercializează îmbrăcăminte, articole pentru casă și produse alimentare.
CITEȘTE ȘI Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021Compania intenționează să deschidă încă 200 de unități Pepco, peste 50 de magazine Dealz și peste 20 de unități Poundland.